کلات دانلود مشاهده بارسلونا رئال مادرید

کلات: دانلود مشاهده بارسلونا رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید گل راکیتیچ

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار گوناگون ۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی تفریحی بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی تفریحی بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، س

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

عبارات مهم : مسافر

چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی تفریحی بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی تفریحی بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، سالن های بازی و مسابقه، منظره های بدیع و هزاران شاخصه دوست داشتنی دیگر باعث شده است که سفر با کشتی تفریحی یکی از مفرح ترین انواع سفرهای تفریحی باشد.

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

برخی از این کشتی های تفریحی چنان بزرگ هستند که در خود سالن اپرا، پارک سرگرمی و استخرهای بسیار بزرگ دارند. در حالی که بسیاری از مسافران در کابین های لوکس این کشتی ها استراحت می کنند بعضی دیگر ترجیح می دهند زیاد روی عرشه حضور داشته و از هوای دریا و مناظر خیره کننده آن لذت ببرند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ فروند از بزرگ ترین و مدرن ترین کشتی های تفریحی که اکنون در دریاها حضور دارند آشنا کنیم.

۱- ام اس سی اسپلندیدا- ۳۳۳ متر

چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی تفریحی بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی تفریحی بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، س

کشتی تفریحی «ام اس سی اسپلندیدا» (MSC Splendida) در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در واقع یک کشتی در درون کشتی دیگری هست. این کشتی تفریحی بزرگ و قشنگ می تواند ۳٫۵۰۰ مسافر را در خود جای داده و مهمانان از مدرن ترین امکانات تفریحی برخوردار خواهند بود. کشتی تفریحی اسپلندیدا با طول تقریبی ۳۳۳ متر، وزنی معادل ۱۳۷٫۹۳۶ تن داشته و دارای یک چشمه آب گرم، یک استخر، یک مرکز سرو نوشیدنی و چندین رستوران بزرگ است.

۲- ملوان دریاها- ۳۱۱ متر

کشتی تفریحی «ملوان دریاها» (Mariner of the Seas) در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است و حدود ۳۱۱ متر طول دارد. این کشتی بسیار مشهور بوده و از کشتی های تفریحی مورد علاقه گردشگران خارجی به شمار می آید. ظرفیت آن بیش از ۴٫۵۰۰ مسافر بوده و ۱۴ عرشه دارد که باعث می شود وزن این کشتی تفریحی غول پیکر به ۱۳۸٫۲۸۹ تن برسد. در سال کنونی میلادی قرار است که این کشتی روزآمد شده است و یک مرکز استارباکس و یک سالن مسابقه لیزری همراه با فضایی جهت بانجی جامپینگ و ترامپولین و بسیار دیگر امکانات به آن اضافه گردد.

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

۳- ام اس سی دیواینا- ۳۳۳٫۵ متر

کشتی تفریحی «ام اس سی دیواینا» (MSC Divina) مسافران خود را به یک سفر خاطره انگیز در دریای کارائیب می برد. این کشتی تفریحی نیز به وسیله کمپانی کشتی سازی ام اس سی ساخته شده است و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، عالی ترین کشتی تفریحی ساخت این کمپانی مشهور هست. وزن این کشتی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ تن بوده و دارای ۱۴ عرشه و نزدیک به ۳۳۳٫۵ متر طول است که می تواند بیش از ۳٫۵۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی تفریحی بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی تفریحی بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، س

۴- بریتانیا- ۳۳۰ متر

این کشتی تفریحی یکی از زیباترین کشتی هایی است که در این فهرست آمده هست. کشتی تفریحی «بریتانیا» هم جهت کودکان و هم بزرگسالان عالی ترین محمل تفریحی دریایی به شمار می آید. از چشمه آب گرم تا فروشگاه و از سالن تئاتر تا کلوب ورزشی را می توانید در این کشتی بیابید. کشتی تفریحی بریتانیا در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است و با ۱۴۱٫۰۰۰ تن وزن و نزدیک به ۳۳۰ متر طول می تواند ۳٫۶۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

۵- فراری نروژی- ۳۲۵٫۵ متر

این کشتی تفریحی که به وسیله یک کمپانی خطوط تفریحی دریایی نروژی به آب انداخته شده است دارای رستوران های متعدد، نماهای بسیار قشنگ جهت لذت بردن از اقیانوس و امکانات خارق العاده دیگر هست. همچنین کشتی «فراری نروژی» (Norwegian Breakaway) دارای ۳ سالن سینما، پارک آبی و یک مجموعه ورزشی بزرگ هست. این کشتی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و با توجه به طول بیش از ۳۲۵٫۵ متری و وزن ۱۴۶٫۶۶۰ تنی خود می تواند تا ۴٫۰۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

۶- رویای جهانی

کشتی «رویای جهانی» (World Dream) دومین کشتی تفریحی بزرگ با این نام تجاری است که دارای یک رستوران بین المللی بسیار قشنگ و بزرگ و گزینش های متعدد در حوزه سرگرمی هست. این کشتی غول پیکر با ۱۵٫۰۰۰ تن وزن و بیش از ۱۹ عرشه می تواند ۳۳۶۵ مسافر را با خود به سفر ببرد. کشتی «رویای جهانی» بیش از ۳۰ رستوران و محل سرو نوشیدنی دارد که هر یک تم خاص خود را دارد.

۷- آزادی دریاها- ۳۳۹ متر

برای کسانی که می خواهند به مناطق قشنگ دریای کارائیب سفر کنند بدون شک عالی ترین گزینش کشتی تفریحی «آزادی دریاها» (Freedom of the Seas) خواهد بود که هیچ چیز جهت یک مسافرت خانوادگی مفرح کم ندارد. این کشتی تفریحی در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۵ نوسازی شد و بیش از ۴۵۰۰ مسافر را در خود جای می دهد.

۸- افسانه نروژی- ۳۲۹٫۵ متر

کشتی تفریحی «افسانه نروژی» (Norwegian Epic) که به وسیله موسسه فورمرز به عنوان عالی ترین کشتی تفریحی دنیا آشنا شده است دارای دو سالن تئاتر، یک پارک آبی، چشمه آب گرم، مرکز خرید و یک کافه گاردن هست. طول این کشتی نزدیک به ۳۲۹٫۵ متر بوده و دارای ۱۵ عرشه هست. این کشتی گنجایش بیش از ۴۰۰۰ نفر را داشته و بیش از ۱۵۳٫۰۰۰ تن وزن دارد.

۹- خوش حالی دریاها-۳۴۸ متر

کشتی تفریحی «شادی دریاها» (Ovation of the Seas) دارای امکانات خارق العاده ای است که در بسیاری از نمونه های دیگر دیده نمی شود. از امکانات مورد نیاز جهت تجربیات ماجراجویانه تا استخرهای بسیار بزرگ، این کشتی دارای امکانات خارق العاده ای است و گزینش های بسیاری در زمینه سرو غذا خواهید داشت. این کشتی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و با بیش از ۳۴۸ متر طول می تواند با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت بیش از ۴۰۰۰ مسافر را به درون دریا ببرد.

۱۰- سمفونی دریاها- ۳۶۲ متر

بزرگ ترین کشتی تفریحی دنیا با گنجایش ۶۶۸۰ نفر دارای امکانات بسیار لوکس و مدرنی هست. کشتی «سمفونی دریاها» (Symphony of the Seas) بیش از ۲۳۰٫۰۰۰ تن وزن داشته و با ۱۶ عرضه خود می هر بار ۵۴۰۰ مسافر را به دریا می برد.

تابناک با تو

واژه های کلیدی: مسافر | مسافرت | امکانات | مسافران | بسیار لوکس | اخبار گوناگون

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که جهت مسافرت مناسب است

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه